JIRA Service Desk

פתרון כולל לניהול השירות – Service Desk

JIRA Service Desk הינו כלי לניהול Service Desk הכולל SLAs מתקדמים, ניהול תורים (queues) בהתאמה אישית, דיווחים בזמן אמת ותעדוף אוטומטי לפי חומרה. הכלי מאפשר מעקב ובקרה מרגע פתיחת קריאה ולאורך כלל מחזור החיים עד לסגירתה.

פורטל לקוחות אינטואיטיבי וקל לשימוש מאפשר ללקוחות לפנות לתמיכה בקלות. כל בקשת תמיכה מפעילה חיפושים אוטומטיים על בסיס מידע במטרה לספק פתרון מיידי. פורטל הלקוחות מאפשר תקשורת אינטראקטיבית מלאה עם משתמשי הקצה תוך שליטה על זרימת המידע על פי כללי הדיווח והסטנדרטים של החברה.

ניהול צוותי תמיכה - יצירת תורים  (queues) מותאמת אישית. כל בקשת תמיכה מנותבת אל התור המתאים בהתאם לכללים שהוגדרו מראש.

הסכמי רמת שירות (SLA) מוגדרים במטרה לאפשר איכות שירות על פי התקן המוסכם של החברה.

מנוע Workflow עוצמתי שבאמצעותו ניתן להגדיר בצורה אוטומטית תהליכים מורכבים המכסים את מחזור החיים של כל נושא במטרה להגיע ליעילות מקסימלית.

מגוון דוחות בזמן אמת - זיהוי, ניתוח ודיווח באמצעות דיווח מרובה וכלי BI.

הגדרת סוגי כרטיסי התמיכה (Support Ticket) - תהליך הגדרת סוגי כרטיסי התמיכה (Support Ticket) הוא פשוט. כל סוג ממופה לתהליך פנימי וכולל שדות נתונים הגלויים ללקוחות ונסתרים למשתמשים הפנימיים.

יצירה אוטומטית של מאגרי מידע מבוססים על מנוע Confluence WIKI.

מה אנחנו מציעים?

  • רכישת רשיונות
  • תחקור מצב קיים ואפיון דרישות המערכת
  • יישום והטמעה
  • התקנה והתאמה
  • הדרכה

בין לקוחותינו

logos

 

 

כתבו לנו מה אתם מחפשים

מלאו את הטופס ואנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים

מתעניין בנושא אחר

נגישות