ניהול מערכות בטיחות

מערכת לניהול בטיחות, גיהות ואיכות סביבה מבוססת SharePoint

ניהול ותכנון אפקטיבי של תהליכי בטיחות ואיכות הסביבה בארגון מבטיח פעילות תקינה, רציפה ויעילה של הארגון וכן חסכון כספי הנובע מהורדת אירועי בטיחות, סיכונים ומפגעים שבאחריות הארגון.

חברת מתודה מציעה מערכת לניהול בטיחות ואיכות הסביבה בארגון מבוססת Microsoft SharePoint. המערכת משמשת כפתרון לניהול כלל נושאי בטיחות ואיכות הסביבה בארגון או לחילופין נותנת מענה לחלק מנושאי בטיחות ואיכות הסביבה (יישום מודולרי), תוך התאמה לצרכים ייחודיים של הארגון.

המערכת לניהול בטיחות, גיהות ואיכות סביבה נותנת מענה לניהול ממוכן של תכנית הבטיחות של הארגון בהתאם לנדרש בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תכנית לניהול הבטיחות) התשע"ג - 2012, ותסייע לממונה הבטיחות של הארגון לחזות כשלים אפשריים ולפעול "מבעוד מועד".

safety

 

יכולות המערכת ותיחום הפתרון

  • תמיכה בארגונים בעלי מספר אתרים בארץ ובחו"ל ומענה לכל בעלי התפקידים המעורבים באופן פשוט וידידותי, תוך ניהול מרכזי של כלל הפעילויות הנדרשות.
  • התאמה לדרישות הנוגעות להקמת תכנית הבטיחות בארגון בהתאם לנדרש בתקנות.
  • תכנון ומעקב אחר מבדקים וסקרי בטיחות - הכנה, אישור והפצה של תכניות לסקרים ומבדקים באופן ממוחשב במקום מרכזי.
  • דיווח ומעקב אחר אירועי בטיחות ואיכות הסביבה וביצוע פעילות תיקון ושיפור - דיווח ממוחשב של כלל אירועי האיכות, הבטיחות ואיכות הסביבה בארגון על ידי העובדים, באמצעות טפסים ממוחשבים המאפשרים מילוי "חכם" של המידע. הפתרון מאפשר לסווג את האירועים המדווחים על פי צורך ועל פי דרישות התקינה והחוק. הנתונים נשמרים בבסיס נתונים מרכזי לצורכי ניהול המידע.
  • ניהול וביצוע ביקורות ותחקורים - תכנון, ניהול, מעקב וביצוע ביקורות ותחקורים במגוון נושאים כגון חומרים מסוכנים, בדיקות תעסוקתיות ורפואיות, ציוד ותסקירים ועוד.
  • ניהול ומעקב אחר ממצאים, מפגעים, אי התאמות ופעולות מתקנות - כל נושא המנוהל במערכת כולל כלי דיווח על ממצאים ופעולות מתקנות על פי האחראי. יכולת זו מבטיחה ניהול מלא החל משלב הממצא או הדיווח ועד הטיפול בו במקום מרכזי אחד הכולל יכולות מעקב אחר היסטוריית הטיפול.
  • תכנון, ניהול ומעקב אחר :
    • סיכוני בטיחות/איכות הסביבה
    • וועדות בטיחות וסקרי הנהלה
    • יעדים ומדדים
    • הדרכות / הכשרות והסכמות העובדים וריענון
    • נהלים, טפסים, חוקים, תקנות ותקנים ויישום תהליך קרא וחתום מול העובדים
  • כלי בקרה, ניתוח נתונים, הפקת דוחות ודיווח למנהלים - על בסיס כל המידע המנהל, הפתרון מאפשר יכולת ניטור, ניתוח ודיווח לדרגי הניהול השונים, הפקת תוכנית עבודה ותוכנית בטיחות שנתית ודוחות מרכזיים אחרים מותאמים לצרכי הארגון תוך שימוש במדדים (KPI's) מוגדרים מראש.

ehs_trans

 

יתרונות Safety Center

  • תאימות לתקני איכות (9001, 14000, 18000, 22000, HACCP), תקנות הבטיחות, דרישות החוק וחברות הביטוח
  • מאגר מרכזי לכלל נתוני ה- HS המאפשר ניהול ושליטה מרכזיים
  • מערכת פרו-אקטיבית - איתור סיכונים וכשלים במטרה למנוע או לצמצם אי התאמות ואירועי בטיחות
  • ניהול זרימת המידע, Workflow, על דיווח אירועים כולל דיווח לאנשי מפתח, מנהלי איכות, בטיחות ואיכות הסביבה
  • אפשרות ליישום מלא או חלקי לפי המודולים, כך שניתן להתאים את הפתרון לארגונים גדולים, בינוניים או קטנים תוך התאמה קלה וזריזה לצרכי הלקוח
  • יכולת התממשקות עם מערכות הארגון כגון : מערכות כוח אדם, מערכות LMS (ניהול ההדרכה והלמידה), מערכות ERP
  • הטמעה פשוטה ללא עלויות מיותרת
  • הפתרון ממומש בטכנולוגיות מתקדמות (פלטפורמת Jiraאו פלטפורמת SharePoint) תוך ניצול טוב יותר של השקעה בתשתיות הארגון

 

הפתרון בפלטפורמת JIRA

ehs-jira

 

מתעניין בנושא אחר

כתבו לנו מה אתם מחפשים

מלאו את הטופס ואנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים

מתעניין בנושא אחר

נגישות